Jubilarissen tijdens 60 jarig bestaan

Tijdens de laatste jaarvergadering van de Begrafenis- en Crematievereniging St. Jozef te Spierdijk, werden enkele mensen bedankt voor hun inzet.

Bij de dragers namen we afscheid van de heer Anton Loos wegens het bereiken van de leeftijd van 75. Anton heeft dit heel veel jaren met veel plezier en enthousiasme gedaan. Anton kreeg een leuke attentie en zijn vrouw kreeg een leuke bos bloemen.

Daarna namen we afscheid van Mevrouw Jo de Vries en zij werd bedankt voor haar inzet tijdens de huisbewaking wanneer er iemand was overleden. Ook zij kreeg een mooi bloemstuk namens de vereniging. Vervolgens werd Mevrouw Nel Sjerps bedankt voor haar inzet als aflegster. Dit houdt in dat Nel bij de getroffen familie over huis kwam en de overledene ging wassen en aankleden om hem/haar vervolgens op te baren. Dit heeft zij een kleine 20 jaar gedaan.

Als laatste werd Bram Blaauw bedankt namens het bestuur voor zijn inzet van de afgelopen 26 jaar. Bram heeft diverse functies binnen de vereniging bekleed zoals, avondwake begeleider, huisbewaking, secretaris en voorzitter. Bram gaat nu verder als uitvaartleider van onze vereniging.

Mensen namens de Begrafenis- en Crematievereniging St. Jozef willen wij jullie nogmaals bedanken voor jullie inzet de afgelopen jaren en wensen een ieder alle goeds toe. Namens het bestuur Rob Knijn.

dsc_770002

Op de foto ziet u van links naar rechts, Anton Loos, Nel Sjerps, Jo de Vries en Bram Blaauw.